loading...
مجله تکنولوژی
faryad بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
در تاریخ پست این مطلب(نیم ساعت قبل ازساعت پست این مطلب) اچ بخ اومد مغازه.امروزاول مهر باید هم قسط این ماه و می داد و هم .....

تازه اومده می گه دوسه روزمهلت بده اشکال نداره که؟(اگه اشکال داشت می خواستی چی کارکنی؟ خودتو می کشتی پول جور می کردی؟)

الدنگ من و بچه گیر اورده که تقصیر خودمه که دیر می فهمم.

دو سه هفته پیش درحالی که دویست هزارتومن از پول و من و نمیداد و خودشو به فقر زده بود بعد یهو یه ماشین آبی پراید خرید.

گفتم خاک به عقل من که از سرمایه ام دادم یه الدنگ بی ارزش چیز اضافه برا خودش بخره.

تازه امروز اومده از دهانش بیرون پرید که قبل از این ماشین یه پراید مشکی داشته.

من اصلاً حالیم نیست چه غلطی کردم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 1,301
  • بازدید کلی : 12,638