loading...
مجله تکنولوژی

faryad بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال زنجانی خبر داد.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد:وی خاطر نشان کرد: پرداخت کمک هزینه سوء تغذیه به کودکان زیر شش سال نیز از اقداماتی است که در حمایت از مددجویان و به منظور تامین سلامت جامعه هدف انجام می‌شود.وی با اشاره به اینکه وجود سو تغذیه در کودکان یکی از مسائل مهم در رشد آنها محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان کمیته امداد زنجان در راستای برطرف کردن سو تغذیه در کودکان زیر شش سال اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه‌ای برای این کودکان کرده است.مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه رشد نارس کودکان در سنین خردسالی موجب به وجود آمدن اختلالات جسمی در سنین بزرگسالی می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور کمک به سالم سازی کودکان اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه به گروه هدف می‌کند.پناهی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اقدامات بسیاری در زمینه رفع مشکلات سوء تغذیه کودکان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال نیز 246 میلیون ریال برای ارائه خدمات تغذیه‌ای به مددجویان کمیته امداد شهرستان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر هزینه شده است.


faryad بازدید : 53 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 

 

گرمای تنت ارزانی همان لاشخورها . . . .

من سرمای تنم را به گرمای هوست ترجیح میدهم

--------------------------------------------------------------------


faryad بازدید : 83 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

Ritter Rost 2013 cover small دانلود انیمیشن Ritter Rost 2013

 

ام انیمیشن: Ritter Rost

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: ۱۸۳۳/۳۲۵۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: ریتر استیل انیمیشنی است که در دنیایی برای نبرد ماندگاری تستری دوست داشتنی روایت می شود. با حرکتی هرچندان جزئی، نتایجی بزرگ برای شخصیت های داستان اتفاق خواهد افتاد و قهرمانان داستان ما باید نهراسیدن از فولادی که از آن ساخته شده اند را ثابت کنند و …

 


faryad بازدید : 44 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش دوبله نوشت از باشگاه خبرنگاران جوان در نشست معرفی برنامه های شبکه ی تهران،که با حضور "سعيد مقيسه" مدير شبكه تهران انجام شد، اعلام گردید که : سري جديد مستند 5 توليد داخل نبوده و به صورت دوبله شده و تاميني با موضوع آفرينش است 

        

طبيعت و حيات‌وحش و مستند كاوش به عنوان برنامه‌اي جذاب و مهيج با موضوع علمي و متناسب با نيازهاي جوانان و نوجوانان به صورت هفتگي پخش مي‌شود .

سري جديد مستند دانستني‌ها به چگونگي ساخت اشيا و تجهيزات موردنياز زندگي مي‌پردازد.



faryad بازدید : 114 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازآمد بوی ماه مهر، ماه مدرسه

 

بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه، بوی نمره های بیست، بوی دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت...

 

پاییز با خود شور می آورد و قاصدکها خبر بازگشایی مدارس را می دهند، درختان آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی بر سر دانش آموزانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف کشیده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه کنند. نسیم، نفس های معطرش را هر صبح بر گونه های سرخابی معصومشان می دمد تا خواب را در سایه های کوتاه دیوار جا بگذارند و مشتاقانه تا حیاط مدرسه بدوند.

دیوارهای مدرسه را سراسر شور و شوق پر کرده است. کلاسها با آغوش باز در آستانه درها ایستاده اند تا میهمانان خود را در آغوش بکشند. واژه ها بر تخته های سیاه جان می گیرند و پروانه می شوند تا در نفس های هیجان زده دانش آموزان پرواز کنند و فضای لرزان کلاس را گرم نمایند.

چه شور و حالی دارد این روزهای آغاز مدرسه، روزهایی سراسر دلهره، شوق و اضطراب، روزهای مهر و مدرسه، روزهایی که خیابانها هیجان لبریز صداهای کودکانه جاری در پیاده روهایند. روزهایی که عشق هر سحر، عاشقانه از پشت پنجره کلاس ها سرک می کشد تا با بالا آمدن آفتاب، تنشان را در نفس های معطر دانش آموزان شست وشو دهند. روزهایی که آفتاب به شوق مدرسه رفتن هر صبح زودتر از آواز خروس ها بیدار می شود. روزهایی که ماه، بالای سر دفترهای مشق به خواب می رود.


faryad بازدید : 45 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
یوسف میدانست تمام درها بسته هستند

اما به خاطر خدا

به سوی درهای بسته دوید و تمام درها برایش باز شد

اگر تمام درهای دنیا هم به سویت بسته بود

چون خدای تو و یوسف یکیست ...

 


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,102
  • بازدید کلی : 12,439