loading...
مجله تکنولوژی
faryad بازدید : 41 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

ما زین جهان از پی دیدار میرویم

از بهر دیدن حیدر کرار می رویم

درب بهشت گر نگشایند به روی ما

گوییم یا علی ! و زدیوار می رویم

عید بزرگ امامت و ولایت پیشاپیش مبارک باد

به نام علی که عشقمه

به نام علی که امامه

به نام علی که اسم رهبرمه

به نام علی که تنها کسمه

به نام علی که از القاب خدامه

بلند بگو یا علی... 


faryad بازدید : 36 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

آیا می‌دانید  ؟   ۷۸ در صد از هوا را نیتروژن تشکیل می‌دهد. تنها ۲۱ در صد از هوا اکسیژن است. یک در صد باقیمانده را گازهایی مانند: دی اکسید کربن ، ارگون ، نئون ، هلیوم ، کریپتون ، هیدروژن ، گزنون و ازن تشکیل می‌دهند.

200px-Gluehlampe_دانستنیها

برای خواندن مطالب بیشتر به ادامه ادامه ی مطلب مراجعه کنید


faryad بازدید : 44 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

 باز آی باز آی هر آنچه هستی باز آی ........ گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی

این درگه ما درگه نومیدی نیست ........ صد بار اگر توبه شکستی باز آی


faryad بازدید : 42 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
   

یکـــــــ گُل را تصـــــور کن !

گُلــی کـه با تمـــام ِ وجــــود می خواهــی اش...

گلی که با تمام وجود میخواهی اش

دلت ضـعـف می رود بـرای شَهـدَش کـه کـامَت را شیـریـن کنـد...
عطـــرش کـه مستـت کنـد...

تنها

و زیبــــایی اش که صفــابخـش حیـــاتـت باشـد...
بنـد بنـدِ وجـــــودت می خـواهـد بچینـی اش...

نا امیدی

ولـی...
از تـرس اینـکه مبــادا پـژمـرده اش کنی!
با حســـــرت از دور فـقـط تمــــاشـــایش می کنی...


faryad بازدید : 45 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

خرید عینک خلبانی

خرید عینک خلبانی شیشه آبی

یکی از جدید ترین عینک های آفتابی که بازار امده است مدل خلبانی با شیشه های ابی رنگ می باشد.این عینک دودی از کمپانی معروف ری بن بوده و یکی از مدل های برگزیده بازیگران هالیوود به حساب می اید.در طراحی بدنه این محصول سعی شده است تا نهایت دقت و ظرافت به کار رود و مانند دیگر محصولات کمپانی ریبن از کیفیتی بالا و قابل قبلو برخوردار باشد.با خرید عینک خلبانی می توانید یکی از زیبا ترین محصولات روز را داشته باشید.
ما امروز درفروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مند به خرید عینک آفتابی فوق شرایط خرید پستی را فراهم  کرده ایم.براحتی همین الان می توانید آنرا سفارش داده و بعد از دریافت محصول وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
این عینک اسپرت را به همراه دستمال و کیف مخصوص آن از ما تحویل خواهید گرفت.خرید عینک خلبانی

 

 

 

kharide_post

 

خرید عینک خلبانی

در شیشه های این عینک از استاندارد uv400 بهره گرفته شده است و کاملا در مقابل اشعه های مضر آفتاب از چشمان شما محافظت می کند.شما براحتی از این عینک زیبا می توانید در مجالس و مهمانی استفاده کرده و انرا با لباس های شیک خود ست نمایید.همانوطر که می دانید شیشه های  یک عینک دودی استاندارد باید ارای خواصی باشد, علاوه بر خاصیت uv400 می بایست تا ۹۹ در صد اشعه های ماورای بنفش را به خود جذب کند.همچنین باید از نور محیط به میزان ۷۵ تا ۹۰ در صد بکاهد.و  همچنین به هیچ وجه باعث تغییر ماهیت نور نشود.  ما سعی کرده ایم تا محصولی متفاوت را برای شما در نظر بگیریم.

 

 

 

کافیست تا همین الان بروی دکمه زیر کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

kharide_post

 

 

 

خرید عینک خلبانی توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=====================================================

کیف نگه داری کارت

خرید کیف میکرو والت اصل

کیف نگه داری کارت- میکرو والت چیست؟ آیا شما هم  برای نگه داری کارت های خود دچار مشکل هستید؟از این پس با داشتن کیف میکرو والت براحتی می توانید انواع کارت های بانکی  و کارت های شناسایی خود را براحتی در این کیف جا سازی کرده و با خود حمل نمایید.جنس به کار رفته در این کیف از چرم خالص بوده و دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد.همانطورکه در تصاویر هم مشاهده می کنید کیف نگه داری کارت راه حل بسیار مناسبی است برای نگه داری انواع عابر بانک و سایر کارت های دیگر.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال مشتریان خود این محصول را به وب سیات خود اضافه نموده ایم و امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم.
از جمله ویژگی های کیف نگه داری کارت می توان به جنس چرم و بسیار با کیفیت ان اشاره کرد و همچنین کم حجم بودن و سبک بودن نیز از مهمترین خصوصیات ان می باشد.این محصول می تواند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب جهت روز پدر و یا روز مادر استفاده شود و موجب خوشحالی طرف مثابل شما گردد.میکرو والت راه حلی نوین جهت نگه داری کارت های بانکی و مدارک شما می باشد.

 

 

 کیف نگه داری کارت

با کیف نگه داری کارت دیگر نگران از بین رفتن و خراب شدن کارت های خود نباشید و تمامی کارت ها اعم از بانکی و کارت مترو و… را در این کیف مخصوص نگه داری نمایید.مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است از میان محصولات مشابه بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین کیف هایی که موجود بوده است را تهیه و در فروشگاه خود قرار داده است.

kharide_post

 

 

 

همین الان از طریق دکمه خرید پستی زیر می توانید سفارش خود برای کیف نگه داری کارت ثبت نمایید.

kharide_post

 

 

 

کیف نگه داری کارت توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

قلم لکه گیر لباس

قلم لکه گیر لباس Gonal

قلم لکه گیر لباس -حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که بروی لباس نو و کاملا تمیز شما ناگهان لکه ای هر چند کوچک می افتد و مجبور هستید برای آن لکه کلا لباس را تعویض  کرده و بشویید.اما امروز ما می خواهیم به شما محصولی را معرفی نماییم که  در این مواقع به کمک شما خواهد امد و اگر برای رفتن به جایی و جلسه ای عجله دارید و وقت تعویض لباس و یا شستن مجدد انرا ندارید بهترین راه حل  برای شما می باشد.نام این محصول لکه گیر لباس می باشد.شما با کمک این لکه گیر هر لکه ای را می توانید بر طرف نموده و لباس خود را مانند روز اول نمایید بدون اینکه کسی متوجه شود.

تنها در عرض چند ثانیه و در یک چشم به هم زدن شما با لکه گیر لباس می توانید معجزه نمایید و لکه های زشت بروی لباس هایتان را از بین ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر لحظه که خواستید می توانید آنرا سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

 قلم لکه گیر لباس

از مهمترین خاصیت این قلم لکه گیر می توان به استفاده از ان برای هر نوع لباس  با هر نوع رنگ اساره کرد.دقیقا تاثیر ان برای همه  یکسان و با بهترین کیفیت می باشد.برای استفاده صحیح از این قلم لکه گیر و اینکه بهترین نتیجه را بگیرید مانند مراحل زیر عمل نمایید:

قلم لکه گیر را به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه تکان دهید و سپس در محل مورد نظر که لکه ایجاد شده است انرا قرار داده و کمی فشار دهید تا مایع موجود در قلم بروی لباس قرار گیرد.حال کافیست تا نوک قلم را بروی لکه های موجود حرکت دهید و همه انها محو نمایید.در پایان کار کافیست تا یک دستمال مرطوب بروی قسمت هایی که لکه گیری کرده اید بگذارید و کار تمام است.

در ضمن در حین استفاده از این قلم لکه گیر به نکات زیر توجه نمایید:
- استفاده این قلم برای هر نوع لباسی با هر جنس و رنگی بلا مانع است.
- حتما بلافاصله پس از استفاده از این قلم یک دستمال مرطوب بر روی آن قسمت هایی که از قلم استفاده کرده اید بکشید.

 


kharide_post

 

 

 

قلم لکه گیر لباس توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

======================================================

خرید ماشین صخره نورد ben10

ماشین صخره نورد ben10

خرید ماشین صخره نورد ben10- یک از شخصیت های معروف کارتونی که این روز ها در میان کودکان و نوجوانان بسیار معروف و محبوب می باشد بن تن می باشد.این شخصیت کارتونی به حدی محبوب و شناخته شده است که تا به حال محصولاتی مشابه با اسم آن به بازار روانه شده است.مثلا ساعت ben10 یکی از این محصولات است.اما امروز قصد داریم تا محصولی با نام ماشین صخره نورد ben10 را به شما عزیزان معرفی کنیم.این ماشین دقیقا طرح ماشینی است که در این کارتون بن تن دارد و بسیار مورد علاقه کودکان می باشد.

اگر شما کودکی دارید و دوست دارید تا هدیه ای برای ان تهیه کنید قطعا پیشنهاد ما خرید ماشین صخره نورد بن تن می باشد.این محصول می تواند هیجان و شادی را به کودک شما هدیه داده و ساعت های خوشی رابرای انها رقم بزند.همین الان می توانید برای خرید محصول فوق بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

خرید ماشین صخره نورد ben10

Ben10 پسری است که در اولین روز تعطیلات تابستان بر اثر فرود ساعتی شگفت انگیز زندگی اش متحول  می شود. در ساعت او DNA موجودات فضایی که هر کدام  برای خود توانایی هایی دارند تعبیه شده و او با فشردن دکمه های ساعت می تواند به شکل آن موجودات عظیم الجثه و توانمند در آید. در سفری بن تن به همراه پر بزرگ و ختر عمویش که آنها نیز از شخصیتهای اصلی فیلم هستند اتفاقات هیجان انگیزی رخ می دهد که حتی بزرگسالان را نیز جذب خود می کند.خرید ماشین صخره نورد ben10

این شخصیت معروف و دوست داشتنی در میان کودکان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بهمین موضوع  باعث شده است تا بازار هدف خوبی برای تهیه و توزیع محصولات بن تن بوجود آید.ما نیز سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود بهترین و با کیفیت ترین آنها را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


kharide_post

 

 

خرید ماشین صخره نورد ben10 توسط 34 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا

 پودر چاقی بومبا

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا   امروزه راه حل های مختلفی جهت افزایش وزن توسط افراد تجویز می شود که هر کدام روش مخصوص به خود را داشته و در پایان معمولا اکثر راه حل ها به نتیجه پودر بومبا مناسب نخواهد رسید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بر آن شدیم تا از جدیدترین و موثر ترین راه حل موجود که بسیار پر طرفدار بوده است استفاده کنیم و ان چیزی نیست جز استفاده از پودر بومبا اصل. دقت داشته باشیدپودر بومبا در اکثر سایت های مشابه مشاهده شده است که پودر های افزایش وزن  با نام ها مختلف و حتی با همین نام پودر بومبا را به فروش رسانده در حالیکه اصلا ان محصولات درجه کیفی بالایی نداشته و تقریبا مصرف انها بدون اثر می باشد  .

 

ما کیفیت  مکمل افزایش وزن خود را تضمین می کنیم.شما همین الان می توانید این پودر خوشمزه که در طعم های مختلفی نیز وجود دارد پودر بومبارا از فروشگاه ما به صورت خرید پستی سفارش داده و بعد از  دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با خرید پودر بومبا و مصرف  مکرر ان برای چند وقت خواهید دید که در نهایت حدود ۷ تا ۱۰ کیلو گرم را براحتی اضافه کرده اید و همچنین اشتهای شما نسبت به غذا بسیار تقویت شده و دیگر احساس سیری و کم اشتهایی نخواهید داشت.

 

 

 

 

خرید پستی مکمل بومبا

 

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا

پودر افزایش وزن بومبا این مکمل افزایش وزن از مواد پروتئینی و گیاهی ساخته شده است و مصرف ان نیز هم برای آقایان بوده و هم برای خانم ها.مهم ترین  نکته در رابطه با این پودرهای بومبا تاییدیه وزارت بهداشت بوده که خیال مشتریان را از بابت خرید و مصرف آن راحت می کند.اگر شما از پودر بومبا به میزان سه دوره متوالی استفاده نمایید شاهد افزایش وزن پودر بومباحدود ۱۵ الی ۲۰ کیلو گرمی خواهید بود و این یعنی معجزه پودرافزایش وزن.ترجیحا از این مکمل برای افراد بالای ۱۲ سال استفاده شود.پودر بومبا

 

پودر افزایش وزن بومبا راه حل های مختلف دیگری نیز برای افزایش وزن وجود دارد اما ما با معرفی این محصول در واقع یکی از کم خرج ترین وپودر بومبا موثر ترین روش های فعلیس را به شما معرفی کرده ایم و براحتی هر زمان که خواستید پودر بومبای اصل را از ما می توانید سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

همین الان برای تهیه پودر بومبا اقدام نمایید و از طریق پست انرا دریافت کنید.

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی پودر چاقی بومبا توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

=========================================================

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل

 

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل – در جوامع ماشینی امروز و با کاهش تحرک میان افراد جامعه یکی از مشکلاتی که گریبان گیر بسیاری از افراد شده است افزایش وزن بوده و همین امر باعث شده است تا بسیاری به فکر راه حل های متفاوتی برای کاهش وزن و لاغری بیافتند.در این بین نیز عده ای سود جو با معرفی روش های پر هزینه و با عوارض جانبی بالا سلامت افراد را به مخاطره می اندازند.در میان انواع روش هایی که برای لاغری و کاهش وزن معرفی شده است یکی از موثر ترین و بهترین روش هایی که تا کنون جواب داده و هر کسی که استفاده کرده تاثیر انرا بروی خود مشاهده کرده است استفاده ازخرید قرص لاغری پارت اسلیم می باشد.

پارت اسلیم یکی از مکمل های کاهش وزن بوده که تاثیر بسیار بالایی را می تواند در کمترین زمان ممکن بروی شما داشته باشد.البته باید دقت داشت که قرص لاغری پارت اسلیم اصل تهیه شود و از موارد مشالبه و جانبی که در بازار فراوان هم هست خریداری نشود .چرا که نه تنها هیچ تاثیری ندارند بلکه می تواند عوارض جانبی هم داشته باشد.

 

 

 

خرید پستی

خرید قرص لاغری پارت اسلیم

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید پارت اسلیم را به صورت اینترنتی فعال نموده ایم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید قرص لاغری پارت اسلیم

این محصول دارای شماره استاندارد Q/ZX02-1998 می باشد

د ردرون بسته ای که ما برای شما ارسال می کنیم ۳۰ عدد قرص لاغری و ۳۰ عدد ویتامین c و ویتامین e وجود دارد که با مصرف طبق برنامه می توانید در مدت کوتاهی شاهد از بین رفتن چربی های دور شکم و باسن خود باشید.پارت اسلیم اصل ساخت چین می باشد و در ابتدا و اوایل فعالیت خود با نام تجاری اکستریم اسلیم فعالیت می کرد و بعد ها نام محصولات خود را به پارت اسلیم تغییر داد.

کپسول لاغری پارت اسلیم را ما برای اشخاصی که واقعا دارای چربی های زیاد  در دور کمر و باسن و جاهای دیگر بوده و از اضافه وزن رنج می برند توصیه می کنیم.با قرص لاغری پارت اسلیم شاهده معجره ای در کاهش وزن خواهید بود و با مصرف دو ویتامینی که در کنار آن برایتان ارسال می کنیم به هیچ وجه دچار لاغری صورت نشده و شادابی پوستتان نیز حفظ می شود.

این قرص های لاغری ساخته شده از مواد زیر می باشد:

سلولوز سیب زمینی شیرین – پودر گارگوم- مخمر آلبومینی برگرفته از میوه کیوی – اسید مالیک در عصاره سیب- کنسینگ نات- کنجاکو و …

توجه:

پارت اسلیم به علت اینکه توسط شرکت های کوچک و یا شخصی وارد ایران میشود و به پخش انبوه نرسیده است کسی به دنبال تاییدیه این محصول نرفته است و در بازار ازاد به فروش میرسد. پارت اسلیم دارای تاییدیه جهانی و شماره سریال جهانی است .

خرید قرص لاغری پارت اسلیم

خرید پستی پارت اسلیم

 

 

 

خرید قرص لاغری پارت اسلیم

 

خرید پستی مکمل لاغری

 

خرید قرص لاغری پارت اسلیم اصل توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , ,

=====================================================

مکمل افزایش قد نچرال مید

 مکمل افزایش قد نچرال مید

 

یکی از معضلاتی که شاید خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند کوتاهی قد می باشد.برای این مشکل تا به امروز روش های گوناگونی معرفی شده است و در این زمینه مطالعات فراوانی صورت گرفته است.در میان انواع روش های مختلف و اکثرا پر هزینه ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شما را با مکمل افزایش قد نچرال مید اشنا خواهیم ساخت تا با ساده ترین روش و بدون  درد و عوارض بتوانید حد اکثر نتیجه را بگیرید.حال سوالی که پیش می آید این است اصلا نچرال مید چیست؟ مکمل افزایش قد

نچرال مید یک مکمل افزایش قد بوده که حاوی مقادیر زیادی کلسیم و منیزیم به صورت غنی شده بوده و همین مواد در بازسازی و بهبود رشد سلول ها و ایجاد حجم استخوانی بسیار موثر می باشند.در این روش شما باشد حد اقل ۶ ماه متوالی دوره درمانی را طی نموده تا تاثیرات قابل توجه انرا در بدن خود ببینید.شما پس از خرید نچرال مید نحوه مصرف دقیق /انرا زا ما خواهید گرفت و طبق دستور از این مکمل افزایش قد استفاده خواهید کرد.ما این محصول را در بسته های ۱۰۰ تایی و ۲۰۰ تایی و ۳۰۰ تایی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و هر زمان که بخواهید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

اگر دوره مصرف این قرص افزایش قد را به صورت کامل انجام دهید توقع می رود تا برای سنین زیر ۱۸ سال تا ۵ سانتیمتر و برای سنین بالای ۱۸ سال تا ۳ سانتیمتر افزایش قد را به همراه داشته باشد.این را مطمئن باشید که اگر در هر سنی باشید اما صفحه رشد شما هنوز بسته نشده باشد قطعا با مصرف این مکمل می توانید تاثیرات  مثبت انرا در افزایش قد خود شاهد باشید.

 

 

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۶۹ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۱۲۵هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۱۸۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

 

این محصول نیز دارای شماره ثبت بهداشت ایران است.شماره پروانه بهداشتی ۳۰۱۰۲۵۰۷۷۳۵

نام محصول : مکمل افزایش قد نچرال مید
نام به لاتین : calcium magnesium zinc
ساخت شرکت :   Natural made
ساخت کشور :  آمریکا
تاریخ انقضاء : دو سال بعد
محتویات : ۱۰۰٫۲۰۰٫۳۰۰ عدد قرص
رده مصرف : مردان و زنان  از سن ۸ سال به بالا
دوره درمان : سه بسته قرص در ۱۰۰ روز
مصرف روزانه : سه عدد قرص

توجه نمایید که حتما قبل از مصرف قرص های افزایش قاد با مشاوره خود موضوع را در میان بگذارید.برای زنان باردار به هیچ وجه نباید از این قرص ها و مکمل ها استفاده شود و همچنین برای کودکان  زیر ۱۲ سال اصلا توصیه نمی شود.در واقع مکانیزم تاثیر پذیری این قرص های افزایش وزن بدین صورت است که باعث استحکام استخوان ها شده و با مواد غنی شده درون خود به رشد و افزایش حجم استخوانی کمک می کند.

 

 

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۶۹ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۱۲۵هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

برای خرید بسته های ۱۰۰ تایی نچرال مید با قیمت ۱۸۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید.

kharide_post

 

مکمل افزایش قد نچرال مید توسط 33 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , ,

========================================================

خرید قرص افزایش قد

خرید قرص افزایش قد

 

خرید قرص افزایش قد در میان انواع راه حل های پیشنهادی برای درمان کوتاهی قد امروز ه شاهد وجود مکمل هایی هستیم که اگر به صورت اصولی و طبق دستور العمل ان مصرف شودند می توانند بدون هیچ گونه عوارض و تحمل درد و رنج به میزان قابل قبولی در افزایش رشد قد شما تاثیر داشته باشند.یکی از این محصولات قرص افزایش قد آل آرژنین می باشد که به همراه ان یک دی وی دی اموزشی هم برایتان ارسال می شود.این محصول دارای شماره ثبت مجوز وزارت بهداشت ایران به شماره : ۵۷۲۶ و پروانه ساخت ۱۰۳۰۲/۱۱ می باشد و شما با خیال راحت می توانید اقدام بخرید ان نمایید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید پستی انرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی ان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.تولید کننده این محصول کشور کانادا بوده و باید دقت داشته باشید که از همه جا نمی توان این کالا را تهیه و مصرف نمود چرا که نمونه های تقلبی و غیر اصلی در بازار به وفور یافت می شود.مکمل افزایش قد  آل آرژنین به دلیل داشتن مقادیر قابل توجه منیزیم-پی وی پی-ال-آرژنین هیدروکلراید ، میکرو کریستالین سلولز می تواند در رشد و بهبود افزایش قد به مصرف کنندگان کمک فراوانی نماید.

 

 

 

kharide_post

با خرید قرص افزایش قد و مصرف دوره کامل ان می توانید خیلی زود به ان چیزی که سال ها به دنبال ان بوده اید دست یابید.

مواردی که اصلا توصیه نمی شود از این قرص افزایش قد استفاده نمایید برای خانم های باردار و افراد زیر ۱۲ سال بوده و همچنین برای کسانی که دارای ناراحتی کلیه می باشند اصلا توصیه نمی شود.محصول فوق دارای ۹۰ عدد قرص ۱۰۰۰ میلی گرمی بوده و دارای پلمپ مخصوص می باشد. بسیاری توصیه  کرده اند که بهترین زمان مصرف از لحاظ شرایط سنی بین ۱۵ تا ۳۵ سال بوده و از سن ۳۵ سالگی به بالا نیز می تواند در کاهش پوکی استخوان کمک بسیاری نماید.

مکانیسم عمل:ارژنین با مکانیسم بسیار ساده فعال سازی هورمونهای رشد -سبب افزایش تراکم استخوان شده و نتیجه آن معجزه افزایش قد میباشد..
باید توجه داشته باشید که با مصرف دوره ای این مکمل افزایش قد  شما شاهد موارد زیر خواهید بود:

باعث طولانی شدن زمان انزال خواهد شد

در سفت شدن و و نعوظ تاثیر دارد.

باعث افزایش سایز آلت تناسلی می شود.

همین حالا با کلیک بروی دکمه خریدقرص افزایش قد مخصوص خود را سفارش داده و بعد از یک دوره مصرف تاثیرات انرا بروی خود مشاهده نمایید.

 

 

حتما قبل از خرید قرص افزایش قد به نکات مهم در رابطه به دستور مصرف  و سایر جزئیات ان دقت لازم را به عمل اورید تا در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را از این محصول حاصل کنید.

kharide_post

 

خرید قرص افزایش قد توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , ,

==========================================================

خرید پستی تاتو موقت Glitter

خرید پستی تاتو موقت Glitter

آیا دوست دارید تا در عرض چند دقیقه بدون هیچ گونه درد و رنجی خودتان بهترین نقش های تاتو را بروی بدن خود ایجاد نمایید.دیگر نیاز نیست تا برای انجام خالکوبی و تاتو بروی بدن خود متحمل هزینه های زیادی شوید و همچنین درد  زیادی تحمل کنید .ما ما محصول فوق به شما این امکان را می دهیم که از این پس خودتان در منزل بدون کوچکترین درد و انجام هزینه بالا عمل تاتو را انجام دهید.محصول فوق که برایتان ارسال خواهیم کرد دارای ۱۰ شابلون بوده و ماندگاری ان تا ۷ روز می باشد.برای خرید پستی تاتو موقت Glitter همین الان می توانید اقدام نمایید.

تصاویر حک شده بروی بدن شما بدون ایجاد عوارض جانبی بوده و در مقابل اب نیز مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد.شما همین الان می توانید رد فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای خرید تاتو موقت فوق اقدام نموده و پس تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را کامل نمایید.مزایای این روش نسبت به تاتوی دائم در این است که اولا بدون کوچکترین درد می تواند انرا انجام دهید.دوما بدون داشتن به مهارت بالا از این پس خودتان نیز می توانید برای خود تاتو کنید.سوم اینکه این روش هیچ گونه عوارض جانبی بروی بدن بر جای نخواهد گذاشت.و نکته اخر اینکه برای همیشه تصویر ان بروی بدن شما نمی ماند و می توانید همیشه تنوع را در تاتوی خود داشته باشید.خرید پستی تاتو موقت Glitter

 

kharide_post

 

بسته ارسالی از طرف فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شامل موارد زیر می باشد:

- ۱۰ شابلون آماده از طرح های متقاوت و زیبا
- ۳ بسته رنگ اکریل دار
- قلم طراحی
- چسب مخصوص
- دفترچه راهنما

از این پس با خرید پستی تاتو موقت Glitter دیگر می توانید همیشه طرح های روز و مدرن را برای خود ایجاد نمایید و لذت ببرید.

========================================================

بند کفش نئون نورانی

 بند کفش نئون نورانی

اگر دوست دارید تا در هنگام راه رفتن همه توجهشان به کفش های شما باشد و همه نگاه ها به سمت شما ختم شود ما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده از بند کفش نئون
ادامه مطلب    نظرات (0)    تعداد بازدید (0)


faryad بازدید : 37 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
آغوش تو آزاد ترین جای جهان است
لب های تو لبریزتر از هر هیجان است

یک شهر به تنهایی اگر نصف جهان شد
آغوش تو گسترده تر از کلّ جهان است

شاخ گل سرخی که به مویت شده سنجاق
گل نیست گلم!پرچم فتح سبلان است

تا دست تو بر نبض غزل های من افتاد
فاز و نول اوزان غزل در نوسان است

با این سر و زلف و تن و اندام لطیفت
اندام نگو ،مجمع اجلاس سران است

من باشم و تو باشی و یک گوشه ی خلوت
آب خنک و کافر و گویی رمضان است؟

آباد و خرابیم به یک گوشه ی چشمت
چشمان تو ویرانه ترین کاخ جهان است

(آتش)

***

faryad بازدید : 47 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
هر لحظه بهانه ی تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه، برای تو میمیرم

faryad بازدید : 51 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
خیلی سخته تو ذهنت یه آدمی رو تصور کنی اما یه دفعه یکی بایه شکل کاملا متفاوت جلوی چشمات ظاهر بشه.

شوهر نرگس معرفی کرد خیلی اصرار داشت چهارتایی (من و نرگس و آقاشون و اون) بی سرصدا بریم ی جایی که به قول نرگس و آقاشون هم همدیگرو ببینیم هم اگه از هم خوشمون اومد حرفامونو بزنیم .

نرگس خیلی تعریفشو میکردبا تعریفای اون من مشتاق تر میشدم ولی از اینکه قرار بشه بی سر صدا بریم بیرون واهمه داشتم.

دوشنبه به ی بهونه ای با نرگس و آقاشون رفتیم  قرارمون توی پارک . دلم خوش بود که معرفش شوهر نرگس و نرگسم که خیلی تعریفشو میکنه

به خوابایی که میبینماعتقاد شدیدی دارم همه بهم میگن اینا فقط یه خوابه ولی من میگم اینا تصویر زندگی منه

بعداز اون خوابی که تقریبا اردیبهشت ماه بود دیدم دیگه هروقت قرار میشه یه نفر پیداش میشه و میبینم خبری از خواب دیدن نیست می فهمم که قرار نیست خبری بشه مثل همین قراری که نرگس و آقاشون ب اصرار گذاشتن وقتی دید این چند شب خوابی ندیدم می فهمم این دیدار هم به جایی نخواهد رسید.

(یه پستم برای خوابام میذارم)

وقتی توی پارک رسیدیم منتظر موندیم تا اونم رسید وقتی دیدمش باورم نمیشد اینقدر با تصویر توی فکر من فاصله داشته باشه ٬یه وقت فکرنکنید زشت بود یا بد تیپ و  قیافه نه اصلا٬اتفاقا تیپش خیلی هم خوب بود فقط یه کم قیافش با تصویر توی ذهن من فاصله داشت حتی با اون چیزی که نرگس میگفت.

با اصرار نرگس دوتایی دور ی میز توی پارک نشستیم .اصلا روم نمیشد حرف بزنم  ٬با گفتن نام خدا شروع کرد

به حرف زدن صداش اصلا به چهرش نمی خورد٬صداش لطیف و آروم بود ٬آدم دوست داشت فقط به صداش گوش کنه .آدم با شخصیت و متین و با فرهنگی نشون میداد چیزی که دقیقا نرگس گفته بود

نرگس و آقاشون خیلی دلشون و خوش کرده بودن و خوشحال

ولی من توی دلم میگفتم

من  که خوابی ندیدم !!!


faryad بازدید : 38 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
تلخ و سنگین است
اما باید اعتراف کنم
توی کل زندگیم
هیچ وقت دوست خوبی نداشتم!!
دوستان من گذری بودند!!
همین که غرورم رو شکستم سیر شدن!! نماندن!
و اما من برای همیشه
رفیق بی رفیقم!!


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 1,110
  • بازدید کلی : 12,447